Трикове при създаване на компоненти в Grasshopper
Страницата е създадена на:24 декември 2021 и редактирана на:27 януари 2022
След двойно щракване на мишката върху работното платно се отваря поле за писане. Ако вместо букви от име на тип компонента се напише специфична комбинация от символи, тази комбинация се разпознава, като компонента с определени настройки. Както следва:
число, например 10 и натисне Enter създава Slider с максимална стойност написаното число 10;
5<10 - създава Slider с минимална стойност 5 и максимална 10;
3<5<10 - създава Slider с минимална стойност 3, текуща стойност 5 и максимална 10;
3<5<10.00 - създава Slider с минимална стойност 3, текуща стойност 5 и максимална 10, с който стойностите се променят с точност до 0,01;
"текст - (кавички " следвани от текст) създава текстов панел показващ написания текст;
+ - създава компонента за събиране на две стойности;
+20 - създава компонента за добавяне на число 20;
- - създава компонента за изваждане на две стойности;
-20 - създава компонента за изваждане на числото 20;
* - създава компонента за умножаване на две стойности;
*20 - създава компонента за добавяне на число 20;
/ - създава компонента за деление на две стойности;
/20 - създава компонента за деление с числото 20;
<20 - създава компонента за проверяване на условието дали входната стойност по-малка от число 20;
две или три, разделени със запетаи числа - създава точка с координати, тези числа;
Предишна страница: Общи настройки на Grasshopper
Следваща страница: Същност на моделирането с Grasshoper