Същност на моделирането с Grasshoper
Страницата е създадена на:24 декември 2021 и редактирана на:24 декември 2021
Най-често с помощта на Grasshoper чрез визуални средства се създава и представя информационната обработка необходима за получаване на един или повече модели на обемни тела. Този модели представляват затворени повърхности, които се определят от разположението в пространството на множества от точки. Точки управляват разположението в пространството и формата на линни. Линиите могат да бъдат разделяне на части с цел да се получат още нови точки. Линиите и точките определят формата на повърхнини. Така, че за да се усвои създаването на форми с Grasshoper, трябва да се научат вградените в софтуера начини за създаване и управляване на точки, линии и повърхнини.
Предишна страница: Трикове при създаване на компоненти в Grasshopper
Следваща страница: Компоненти в Grasshopper